dilluns, 14 de gener del 2013

Ben entesa...

Tinc el bloc una mica abandonat, no?

Després de passar el 2012 sense escriure-hi res, començo el 2013 amb un error que m'ha fet molta gràcia: estic corregint un text que descriu el discurs de Nadal del director d'una empresa molt gran situada a Catalunya cap als seus treballadors. Es fa un repàs de tot el que ha anat bé i malament durant l'any i el text diu que el director, "aprofitant la ben entesa", va tractar no sé quins altres temes d'interès... hehehehe M'ha fet molta gràcia!! Noooooo... Es diu "aprofitant l'avinentesa"  (avinentesa = circumstància adequada).

8 comentaris:

  1. !! Gràcies per la correcció, estava fent la transcripció d'una conferència i anava a esciure "la ben entesa".... M'ha sorprès molt. L'avinentesa.

    ResponElimina
  2. Gràcies! M'ha servit. L'anava a colar!

    ResponElimina
  3. SUPER!!! moltíssimes gràcies!!!

    ResponElimina
  4. Doncs, 8 anys desprès.... Gràcies.

    ResponElimina
  5. Doncs 9 anys després😃😃, mooltes gràcies. Jo també sóc de les que deia , la ben entesa🤦‍♀️. Molt útil, la veritat!!!!

    ResponElimina