dijous, 17 de novembre del 2011

Curs de correcció

Aquesta tardor he començat un curs de correcció de català, que em feia molta falta per reciclar-me una miqueta i m'està agrandant molt!

Com que no tinc ni el temps ni els diners per fer el postgrau de correcció que fan ara en lloc del curs de nivell K que es feia abans, estic fent el Curs de correcció i assessorament lingüístic en llengua catalana de l'Associació Rosa Sensat. Havia sentit algun comentari de gent de l'APTIC que parlava molt bé de la professora, la Carme Font, i realment m'encanta.

Al principi em va sorprendre que no ens diguessin allò de "això és així i punt", sinó que m'he adonat que això és així, o no, o depèn... Jo buscava solucions als meus dubtes i he trobat que el que ens donen al curs són eines i recursos per poder resoldre els dubtes nosaltres mateixos, ens plantegen molts més dubtes dels que ja teníem, però amb aquestes eines i recursos tenim la base per poder corregir amb coneixement de causa.

Realment molt interessant :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada