dijous, 4 d’agost del 2011

Mea culpa

L'error que us explicaré ara no és un error lingüístic, sinó més aviat un gran error d'organització! I de gràcia me n'ha fet ben poca!
Fa un parell de setmanes, em truca una clienta habitual i em diu com ho tinc per aquesta setmana per corregir una traducció d'unes 25.000 paraules. Li dic que bé, comentem el format de a traducció i quedem que m'ho enviarà dilluns... Jo calculo que m'he de reservar 3 dies per fer la correcció sense presses.
Quan em fan un encàrrec m'ho apunto sempre i si no m'ho apunto em deixo el mail marcat com a no llegit per recordar que m'ho he d'apuntar...
Avança la setmana i em surten nous projectes per aquesta setmana. Jo tenia la sensació que aquesta setmana no tenia gaire disponibilitat, però no, no, no tenia res... Res de res... Doncs, au, acceptem les feines, no? Al final em vaig passar i com sempre vaig acceptar molta feina i el cap de setmana ja pensava en la setmana que m'esperava.
Dilluns començo a treballar, ben d'hora perquè tinc molta feina i... Arriba un mail que diu "té, aquí tens els documents per corregir per dijous"...
I en aquell moment vaig flipar molt! Havia oblidat totalment que m'havia compromès a fer la revisió!! No m'havia passat mai!!!!! I no era una feineta d'un parell d'hores que podia solucionar plegant una mica més tard... Tenia una feinada de por i a sobre havia de trobar temps per fer una correcció per la qual necessitava aprox 3 dies de feina i de la qual m'havia oblidat completament!!
No em tocava més remei que mentalitzar-me que aquesta setmana hauria de treballar molt i dormir poc... I que molt probablement hauria de treballar durant el cap de setmana. Era culpa meva i era jo qui havia de solucionar el problema.
O sigui que ha estat una setmana estressant, d'aquelles de començar a treballar a les 7 del matí, de dinar davant de l'ordinador i de treballar fins a les 9 del vespre. No he sortit de casa des de diumenge, estic destrossada i diumenge em toca treballar per poder tenir acabada la feina que he d'enviar dilluns.
Us asseguro que he après la lliçó, que no em tornaré a oblidar d'apuntar-me les coses, almenys durant una bona temporada!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada